OPVK - Děláme to po svém

realizované projekty, začátek: 5.3.2012, ukončení: 4.3.2014
OPVK - Děláme to po svém

Cílem projektu je prostřednictvím nových metod a nástrojů docílit zlepšení stavu počátečního vzdělávání na střední škole nebo konzervatoři v České republice.

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR

FONDY EVROPSKÉ UNIE - www.strukturalni-fondy.cz 
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND V ČR - www.esfcr.cz

Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Děláme to po svém


Základní informace k realizovanému projektu financovaného z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
EU peníze středním školám

Název projektu: Děláme to po svém
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0100
Realizátor projektu: Obchodní akademie a Střední zdravotnická škola Blansko, Nad Čertovkou 18
Název banky a číslo projektového účtu: Komerční banka, a.s., 19-4803710207/0100
Číslo operačního programu: CZ.1.07
Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo výzvy: 34
Název výzvy: Žádost o finanční podporu z OP VK - IP oblasti podpory 1.5 - unit costs
Číslo a název prioritní osy: 7.1. Počáteční vzdělávání
Číslo a název oblasti podpory: 7.1.5 - Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách
Typ projektu: IP - ostatní
Datum zahájení realizace projektu: 5. 03. 2012
Datum ukončení realizace projektu: 4. 03. 2014
Účetní osnova: 504/2002 Sb./401-414 (FZ 06/2003)
Celkové způsobilé výdaje: : 1 020 027,00 Kč 100%
Podíl příspěvku z Evropského sociálního fondu: 867 022,95 Kč 85%
Podíl národního spolufinancování ze státního rozpočtu ČR: 153 004,05 Kč 15%

Stručný obsah projektu

Cílem projektu je prostřednictvím nových metod a nástrojů docílit zlepšení stavu počátečního vzdělávání na střední škole nebo konzervatoři v České republice. Zkvalitnění a zefektivnění výuky bude dosaženo metodickým vzděláváním, podpůrnými kurzy a mentoringem pedagogických pracovníků, tvorbou a následným používáním nových metodických pomůcek a učebních materiálů ve výuce. 

Lepší připravenost na trh práce bude podpořena zintenzivněním spolupráce se zaměstnavateli. Zvýšení efektivity práce se žáky ve vybraných prioritních tématech bude probíhat formou individualizace výuky prostřednictvím dělení hodin nebo podporou při vzdělávání žáků s SVP a žáků mimořádně nadaných. Zlepšení klimatu ve školách a podpora rovného přístupu ke vzdělávání budou v projektu podpořeny zapojením asistenta pedagoga, psychologa, speciálního pedagoga a/nebo absolvováním speciálních programů pro pracovníky školy.