Žáci a žákyně třídy O2 poznali svět publicistiky na vlastní kůži.
Multimediální den je každoroční akce pořádaná na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity. I letos se tedy její prostor nabídl dne 22. listopadu 2024 možnost studentům základních, středních i vysokých škol, stejně jako široké veřejnosti, seznámit se s médii u nás i zahraničí. Pro studenty třídy O2 pak akce byla aktivitním propojením s učivem funkčního stylu publicistického.
Nejdříve si žáci v atriu fakulty procházeli mediální jarmark, který tvořily stánky jednotlivých médií jako např. Mladá fronta Dnes, Česká tisková kancelář, Český rozhlas, Deník Rovnost nebo SME. Poté na žáky čekal workshop Novinářky bez přetvářky, vedený Kateřina Gruntovou z Českého rozhlasu a Veronikou Capákovou z Hospodářských novin. Obě přinesly celou řadu zajímavých informací ze zákulisí novinářské práce, o níž mají mnozí idealizované představy. Exkurzi zakončila návštěva televizního studia MUNI TV a zejména studentského Radia R, kde si žáci mohli prohlédnout prostředí studia, techniku a vyslechnout něco o filozofii největšího komunitního rádia v Evropě.